Arrester

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers



MbuhLah,,

Entah kenapa aku pun tak tau kenapa aku menulis lagi.. Mungkin karna aku gag tahu cara yg mcmana lagi aku mampu buat supaya qmu faham tentang perasaan ku.. Supaya qmu tahu betapa kasih sygku pdmu gag bertepi..Betapa aku jujur dan tulus terhadapmu..namun qmu sering menganggap aku curang pdmu.. Puas sudah aku berusaha utk memenangi hatimu, aku korbankan perasaan ku semata2 utk coba memahami dirimu.. Hatiku selalu menangis apabila melihat kata2mu yg seperti tusukan sembilu.. Namun aku tepis kesedihan itu, aku coba fahami perasaan mu dan trauma yg telah melanda perjalanan hidup ini.. Aku terus mencoba walaupun kdg2 hatiku lelah,terasa spt dipinggirkan, dan aku terlalu penat, namun dalam keperitan dan kepayahan aku bangun juga..aku akan terus berusaha utk terus berada di sampingmu selagi qmu memerlukan aku..Untuk coba membuktikan padamu bukan semua org akan curang padamu..Untuk membuktikan padamu bahwa masih ada insan yg begitu tulus mencintaimu...

Namun aku tahu.. kehadiranku gag dipedulikan olehmu.. Aku tahu, aku menyayangi org yg gag mengindahkan aku walau sedikitpun.. Ingin rasanya aku membawa hati yg terluka ini jauh darimu.. Lari dari bayangan dan kenangan yg pernah tercipta antara kita, namun hati ini terlalu degil.. Walau berulangkali terluka, walau berulangkali pedih, namun hati tetap degil.. Ingin tetap meraih cintamu.. ingin tetap merasa belaian kasih sygmu yg entah bila aku miliki..

Seketika aku seperti tersedar.. qmu sebenarnya gag memerlukan aku lagi.. Entah bila aku mampu melangkah kakiku pergi.. Entah bila aku mampu menghapuskan semua kenangan kita.. Entah bila aku mampu melupakan segala2nya tentang dirimu..Mungkin aku cuma menunggu apabila hatiku benar2 telah hancur dan mati. Apabila hatiku sudah gag mempunyai rasa cinta dan syg itu lagi.. Mungkin pd saat itu aku akan pergi..

Maafkan aku utk setiap kesusahan yg telah aku berikan pdmu.. Aku akan tetap menantimu selagi qmu memerlukan aku..dan aku akan pergi apabila qmu gag memerlukan aku lagi.. Ini janjiku padamu..

0 Response to "MbuhLah,,"








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...